Art. 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur bepaalt dat de algemeen directeur aan het college van burgemeester en schepenen, het vast bureau, de gemeenteraad en de raad voor maatschappelijk welzijn rapporteert over het organisatiebeheersingssysteem uiterlijk op 30 juni van het daaropvolgende jaar.
Het kader voor de organisatiebeheersing werd vastgesteld door de gemeenteraad van 27 april 2020 en gewijzigd in de gemeenteraad van 26 april 2021.
Art. 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur bepaalt dat de algemeen directeur aan het college van burgemeester en schepenen, het vast bureau, de gemeenteraad en de raad voor maatschappelijk welzijn rapporteert over het organisatiebeheersingssysteem uiterlijk op 30 juni van het daaropvolgende jaar.
De periode waarover gerapporteerd wordt, betreft juli 2023 - juni 2024.
In het bijgevoegde document ' Rapportering GR algemeen verslag' kan u de rapportering terugvinden.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om kennis te nemen van de rapportering juli 2023 - juli 2024 in het kader van de organisatiebeheersing.
Op basis van het decreet lokaal bestuur dient de algemeen directeur jaarlijks voor 30 juni aan de gemeenteraad te rapporteren over het organisatiebeheersingssysteem. De periode waarover gerapporteerd wordt spreekt over juli 2023 - juni 2024.
In het bijgevoegde document ' Rapportering GR algemeen verslag' kan u de rapportering terugvinden.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om kennis te nemen van de rapportering juli 2023 - juli 2024 in het kader van de organisatiebeheersing.
Decreet lokaal bestuur, artikel 219, 2°.
Neemt kennis van de rapportering juli 2023 - juni 2024 in het kader van de organisatiebeheersing.