Het kader voor de organisatiebeheersing werd vastgesteld door de gemeenteraad van 27 april 2020 en gewijzigd in de gemeenteraad van 26 april 2021.
Art. 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur bepaalt dat de algemeen directeur aan het college van burgemeester en schepenen, het vast bureau, de gemeenteraad en de raad voor maatschappelijk welzijn rapporteert over het organisatiebeheersingssysteem uiterlijk op 30 juni van het daaropvolgende jaar.
De periode waarover gerapporteerd wordt, betreft juli 2021 - juni 2022.
De organisatiebeheersing bestaat voornamelijk uit:
In het bijgevoegde document ' Rapportering GR algemeen verslag' kan u de rapportering terugvinden.
Het rapport werd op 7 juni toegelicht op de commissie Algemeen Beleid.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om akte te nemen van de rapportering juli 2020 - juli 2021 in het kader van de organisatiebeheersing.
De organisatiebeheersing bestaat voornamelijk uit:
In het bijgevoegde document ' Rapportering GR algemeen verslag' kan u de rapportering terugvinden.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om akte te nemen van de rapportering juli 2020 - juli 2021 in het kader van de organisatiebeheersing.
Decreet lokaal bestuur.
Neemt akte van de rapportering juli 2021 - juli 2022 in het kader van de organisatiebeheersing.